Letní sezóna pomalu končí, ale Vy jako dobrý podnikatel, už myslíte na tu příští. Co by bylo dobré ve Vašem penzionu ještě vylepšit? Těžko říci. Vaše kuchyně je široko daleko vyhlášená, ceny jsou velice přijatelné, vyhlídka z pokojů přímo do přírody. A hosté říkají, že to u Vás vypadá skoro jako v tom čtyřhvězdičkovém hotelu ve městě. A to je právě ono! To slůvko „skoro“.
Hlavně nezapomenout
Každý větší hotel má ručníky, župany, ubrusy s logem podniku. Má to svůj účel. Také se Vám stává, že si po čase nemůžete vzpomenout na název hotelu anebo penzionu, ve kterém jste bydleli? A některý si pamatujete i po letech? Právě proto, že jeho název jste viděli několikrát za den. Je tu ale jedno nebezpečí. Někteří hosté si berou upomínky právě v podobě reklamního textilu. Ale i to Vám může v propagaci Vašeho zařízení posloužit.